Näytä yksittäinen viesti
  #239  
Vanha 21.01.2018, 01:31
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.225
Perusasetus

HUH HUH!!!


Onpa tarinata! Toi corps ei oo paljoa autojen kanssa kai ollu tekemisissä,näyttäis siltä. Ite alalla olleena olen monelle asiakkaalle sanonu että ajamista tulee välttää jarruttomuuden,alustan puslattomuuden,palovaaran,valottomuuden, tai jonkun muun vakavan vian takia,yhtä monta kertaa minua on pidetty lähes katsastus miehen veroisena mulkkuna. Varmaa on se että näillä ko. autoilla ajo olisi päättynyt auton hajoamiseen niin että ei vaan oo mahdollista ajaa enää. Näihin ko. autoihin tehtiin remonttia juuri siksi että leima on hakusessa. Jos autoja ei katsastettaisi ni liikenteessä olis ihan varmasti paljon enemmän niitä pommeja jotka ihan oikeesti on vaarallisia ihan kaikille,ja myös päästojen osalta. Yhä harvempi nyky ihmisistä ymmärtää että viallinen auto on suuri riski tai että milloin se auto edes on viallinen. Ja millainen bisnes olis se kun keksis auton joka kulkis kusella eikä saastuttais eikä maksais juuri mitään,jeesustelkoon se joka sen keksii,mulla ei oo varaa kun toissä pitää käydä eikä oo rahaa vaihtaa autoa uuteen. Ja tolle corpsille ostan kopan kaljaa jos toi sen uhooma katsastuksen lopettaminen toteutuu,niin paljon kun inhoon katsastus miehiä/naisia. Mun järkeen ei vaan mahdu se että liikenteessä liikkuvat romut ei vaikuttais mihinkään,ja niiden määrä lisääntyy jos ei katsasteta,olishan se hyvä jos sen katsastus rahankin käyttäs sen auton huoltoon ja vara-osiin mut niin se vaan ei mene,käytännön kokemuksen pohjalta. Mut se kaljakoppa tosiaan ku tämä käsitykseni todetaan vääräksi,ja näytöksi ei riitä mikään huuhaa tutkimus vaan se nähdään sitte ku katsastuspakko poistuu.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten