Viestiketju: -Afrikan Tähti BJ-
Näytä yksittäinen viesti
  #158  
Vanha 18.06.2018, 22:58
pillimehu:n Avatar
pillimehu pillimehu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.11.17
Sijainti: kaenuu
Viestit: 549
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Radis Näytä viesti
Minä olen kyllä sitä mieltä, että "pellin toisen päälle"-hitsaajat eivät pääse taivaaseen....
...tuskin on edellämainittujen "peltien päällekkäin makuuttajien" -jälkien korjaajillakaan pilvien päälle asiaa...sen verran korjaustyöt tuppaavat voimasanoja suusta irroittamaan...




----------------
Isojenpoikien kertoman mukaan kirjainyhdistelmä BJ tarjoaa kuumoittavaa, linssejä huurruttavaa kyytiä... ...olen täysin samaa mieltä, ajokokemuksesta puhuttaessa bertalla ajelu on jotakinmuuta kuin hajuttomilla&mauttomilla nykyautoilla neppailu... pulssia kohottavasta kyydistä huolimatta aloin epäillä, että mahtaako seiskakutosella olla jotakin astmaan tahi muunlaiseen hengenahdistukseen viittaavaa vaivaa...kovin huonosti kun tuntui hönkivän lämmintä henkeään tuulilasille asti...lopputuloksena vähäisestäkin vesisateesta kajuutta huurussa kuin Kummelin vitsissä konsanaan ...



...syy alkoi paljastumaan, kun päästelin lämmityslaitteen kennon päivänvaloon...





OEM asennuksen jäljiltä(?) oleva kenno oli imenyt kaiken maailman epämääräisyydet sisäänsä...lopputuloksesta ei jäänyt uupumaan kuin linnunpesä!
__________________
FJ40 1967 -vaasansatama-
BJ40 1976 -oldMama-
BJ40 1977 -afrikantähti-
BJ42 1981 -rosvo-
BJ75 1987 -hillbilly-
Vastaa lainaten