Viestiketju: Offarille morsian
Näytä yksittäinen viesti
  #1405  
Vanha 26.04.2017, 13:26
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
No offipalstalla tuskin kukaan valittaa jos nainen harrastaa offroadia... tai ehkä jos se offaa paremmin?!?!
Juu ei, ei Offipalstalaiset moista sentään ihmettele.
Eikä se offaus nyt muutenkaan ole suurin ongelma, mutta heitin sen nyt vaan esimerkkinä. Varsinkaan nykyisin se ei ole ongelma kun mun offiharrastus rajoittuu vaan tähän foorumilla offaamiseen ja rumalla (l. ihanalla) maasturilla sunnuntaisin kaupassakäyntiin.

Nisseriinan jutuista tulikin taas mieleen kaikkia mahdollisia ärsyttäviä juttuja, joita miesten kanssa töissä sattuu. Toisaalta hauskojakin juttuja sattuu paljon, eikä kaikki miehet ole ääliöitä. Ja osa niistä, jotka on aluksi ääliöitä, unohtaa sen kun huomaa että homma hoituu vaikka en pystykään hinkkamaan pippelillä mun työkappaleita (tää nyt oli siis ihan arvuuttelua, mulle kun ei ole vielä selvinnyt mihin sitä pippeliä tarvitaan metalli- ja rakennusalan töissä [poislukien sukellusala, on paljon helpompaa kusta vaivihkaa laiturilta tai aluksesta, jos omistaa pippelin]).

Hauskaa oli kun viime kesänä hitsasin raksan kompuran säiliötä, kun se oli mennyt rikki. Siitä käveli monta kertaa joku vanhempi maalari ohi ja tuijotti ja kohta se taas käveli toiseen suuntaan ja tuijotti. Sitten se pysähtyi siihen viereen tuijottamaan ja lopulta kysyi, että "oletsä varma ettei se räjähdä kun sä hitsaat sitä?".
Oli niin mehukas paikka, etten malttanut olla vastaamatta, että "en mie tiiä kun mie en ole ennen hitsannut".
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten