Näytä yksittäinen viesti
  #107  
Vanha 07.03.2013, 12:33
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.671
Perusasetus

mulla oli luxissa takana ekan takalevyjarrullisen pajeron levyt ja satulat, ne ainakin mahtui hyvin vastaavien vanteiden sisään ilman kiukuttelua. ja jopa minä osasin tehdä korvakkeet satuloille....on mulla varmaan jossakin koneen syövereissä valokuvatuksia aiheesta. näissä riitti massat jopa virallisesti leimalle asti. ja oli mulla joskus patrolin etusatulatkin mutta ne oli rakenteellisesti mun mielestä jotenkin omituiset ja sit tuli nuo pajeron osat.

ja sit oli toinen hahmotelma luxin/läjän jäähdyttämättömillä levyillä ja samaran satuloilla tulossa siihen hyvin aloitettuun putkihärveliin, samaran satulat kävi suoraan mittojen puolesta 12mm levylle ja muutenkin oikein järkevän oloiset. ja nämä siis hiluxin 8" perään. mutta eikös läjän rakene ole ihan vastaava?

ja sit oli joku kolmas kombo joka meni pikkuLassille mutta en enää muista että millä osilla se oli kasattu, toimiva sekin oli...muistaakseni...vai olikohan tämä bertan semiakseliin

niin, ja mulla on jemmassa joku koivusen jarruosakirja josta löytyy hämmentävä määrä erilaisia mittoja joista voi olla hyötyä.....

Viimeksi muokannut lepoantti : 07.03.2013 12:35
Vastaa lainaten