Näytä yksittäinen viesti
  #155  
Vanha 28.05.2015, 13:02
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.396
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mareva90 Näytä viesti
Minen tallien rakentamisesta mitään ymmärrä mut tuli postissa tänäpä tommonen "pientalo ja piha" niminen lehti. Ultimatemarketti mainosti halvan olosta, 100 neliön elementti hallia 9950e hintaan (rajoitettu erä).

Kyseessä siis tämä http://www.ultimatemarket.com/Publis...de=UKThalli100

Varmaan toinen kymppi uppois perustuksiin, lämpöeristykseen, lämmitykseen, sähköihin jne.?
Olen moneen kertaan tuota ultin tallia tutkaillut ja koittanut miettiä että jos siitä sais kelvollisen. 10 x 10 m talli on kuitenkin vähän hankalan muotoinen kahdelle autolle, jonka vuoksi en olikein lämmennyt tähän. Sitten ovien ja ikkunoiden tiiviydestä ei ole tietoa ja seinätkin on ohkaiset, joten eristäminenkin menee vähän työläämmäksi. Sen mitä tässä olen näitä hintoja selvitellyt, niin ainakin minulla menisi useampi kymppitonni tuohon päälle ennen kuin talli olisi valmis.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mareva90 Näytä viesti
Toi parviratkasu kuullostaa hyvältä. Alapuolelle sais tehtyä hyvät tilat esim. kompuralle, WC:lle ja ihan yleistä säilytystilaa.
Meinasitko tehdä kiinteetä paineilmaverkostoo talliin?
Niin tuo "parvi" joka minulle on tulossa on ennemminkin hylly, joka toimii varastona, ja sen alapuolella oleva ala on normaalia työtilaa. WC on tulossa, kuten myös paineilmaverkosto.
Vastaa lainaten