Näytä yksittäinen viesti
  #178  
Vanha 30.07.2019, 15:43
Sistonen Sistonen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.09.18
Sijainti: Mänttä
Viestit: 35
Perusasetus

Takaluukun lasi asiaa vittu 🤗


Moro!

Onko nyt niin että mulla on se helvatan kallis takaluukun lasin ohjausboksi pimeenä? Tähän asti pelannut, nostimen moottorin aikanaan uusin ja ne nostohässäkkä kiskot, hyvin on rasvattu ja aika ajoin oon suhuuttanut silkkaria kumiohjaimiin.

No näillä kuumilla keleillä takaikkuna tieten aina auki ajellu. Yhtenä päivänä huomasin ettei lasi nouse enään ylös, ei ollut kokonaan auki, mutta alaspäin laski kyllä ihan normisti. No minä tutkimaan takaluukkua ja johdotuksia, ei mitään vikaa!! Lopun peleissä vedin lasinnostimen moottorin johdot poikki ja surrasin ne toisen kätisesti yhteen, jo nousi takalasi iloisesti ylös, mutta eipä taasen laskenutkaan alas!! Veivasin samaa usempaan kertaan ja aina sama homma. No sitten ku tallille pääsin ihmettelemään rauhassa hoksasin ettei rele napsu lasia nostettaessa kun nostimen moottori on kytketty oikeinpäin, mutta laskettaessa napsuu. Ja sama homma kun kytkee moottorin väärin päin. Sitten kävi mielessä että lasin nostimen nappi on aina välillä vittuillut juuri ylöspäin nostettaessa. Vituttaa koko saatanan takaluukku. Ihan hyvä ku toimii mutta tuommosena kyllä aivan hyödytön.

Elikä nappi morjes vaiko se ohjainboksi?

Vaiko onko sielä omat irtoreleensä ylös ja alas laskulle?
Vastaa lainaten