Näytä yksittäinen viesti
  #77  
Vanha 17.03.2018, 15:29
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.313
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Just tänään hain tollasen: https://www.tokmanni.fi/autotarvikke...38114344415/dp

Mitä pikaseen paketteja kurkin niin aika heppoinen esitys mutta toisaalta jos katos tekee tehtävänsä niin se riittää. Mulla tuuli ei tule olemaan ongelma suojaisen paikan takia mutta lumikuorma tuon saattaa hajottaa, tarvii olla valppaana jos täällä etelässä joskus lunta nähdään.
Tällä halpismallilla on nyt kolmas talvi menossa ilman suurempia ongelmia. Virittelin heti alkuunsa 8 mm pyykkinarusta lisätukia katolle, auttaa aika paljon pressun painumiseen lumikuorman alla (kattotuolijako on aika iso). Joka kesä pitää noita naruja vähän kiristää, tuppaavat venymään.

Itse hallista katkesi tänä talvena kummankin päädyn kiristysnaru. Eli nyt katto pääsee vähän enempi taipumaan lommolle, kun pressu pääsee päistä luistamaan. Tarvii kesällä uusia noi narut, mitä lie kiinanhamppua ne vanhat. Muuten aikalailla priimakunnossa, jopa itse pressussa ei näy merkkejä vanhentumisesta. Eli hinta/laatusuhde on aika kohdillaan.

Aika pieni toi on mutta se oli tiedossa, eli ei varsinaisesti ole vika vaan ominaisuus.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten