Näytä yksittäinen viesti
  #47  
Vanha 21.04.2016, 22:53
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Et varmaan pyöritä yhden auton yhtiötä vain palkka kuskilla


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fordson Näytä viesti
6ke kuukaudessa ei riitä edes rengin palkkaan kun pitää vielä maksaa verot ja lomat sille ja pitäs jäädä itellekkin vielä toinen mokoma ja se pahuksen autokin vielä..
Voi voi ja vaihteistoöljy......
Jos näin on....on jotain pielessä........Ja tehköön ne yhdenauton yhtiöt töitä joiden omistajat haluu oikeesti itse yrittää ja ajaa......
ps.
Joskus aikoinaan 1€ ekat 10km Kiinassa kaupunkialueella.......
Ja tosiaankaan toi auton ajaminen/taksin pyörittäminen ei ole mitään rakettitedettä josta noin paljon pitäis maksaa mitä nykypäivänä taksin kyydissä oleminen maksaa...

Vrt.
Kukaan ei osta nykypäivän Suomalia hinnoilla täältä mitään.......Eikä maksa ylisuurten ketjujen johtajien bonuksia......
Kaikki tilaa romut kiinalaisesta nettikaupasta......josta ne saa 1/10 hintaan verrattuna suomalialaiseen ketjuun verattuna.
Esim. 1tb usb tikut 128gb puhelimen muistit......joista esim. viimeinen 7€ kotiin jota ei edes suomaliasta saa.......
Tai jos jostain sattu löytään niin 10x täällä.

Ja näin tulee takseille ja kuskeillekin tapatuun ja on jo tapahtunut.......
Varmaan yli puolet pks. alueella taksia ajavista palkollisita värivikaisia ja hoonosti suomaliaa puhuvia......
Btw.
Palvelu ei heikkene yhtään jos nää kaverit ajaa omillaan puolet halvemmalla kun nykyine järjestelma......
Koska isännät ei ajele öisin........10v. sitten pääsit kotiin varmasti osoitteen kertomalla....Nykyään joutuu sipsistä ja kepseistä välittämättä kertoon mistä mihin kun raukat ei osaa käyttää apuvälineitä.......
Eikä ne ajele päivisinkään kun on saaneet alipalkatut mustat miähet ajeleen päivävuorotkin jolloin ovat tuplanneet mitääntekemättä ja istuvat itse päivä vuoros paikallisessa baarissa.......
Ja kaikki tää ei haittaa mua pätkänkän vertaa jos puolet halvemaalla päsee......tulevaisuudessa......

Viimeksi muokannut H_Nietu : 21.04.2016 23:46
Vastaa lainaten