Näytä yksittäinen viesti
  #49  
Vanha 27.09.2017, 20:40
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.391
Perusasetus

Kyllä noi shift correction kitit/ shift kitit yleensä tekee laatikon toiminnalle pelkästään hyvää, ja asentaisin sellaisen joka tapauksessa vaikka tekisin laatikolle täysremontin.
Nämä tahtoo aina olla orkkiksena säädetty mukavuuspainotteisiksi, jolloinka myös kuluvat helpommin ja nopeammin. Shift kitillä saadaan yleensä vähän lisää linjapainetta, ja aavistuksen (tai reilusti, shift kitistä ja mahdollisista säädöistä riippuen) terävämmät vaihdot etenkin reilummalla kaasulla.

Jos tekee laatikkorempan itse, niin kandee hommata jostain joko FSM (factory service manual), tai sitten ATSG:n opus kyseisestä laatikkomallista. Samaten tutkii tarviiko remontissa jotain erikoistyökaluja, pystyykö niitä tehdä itse, ja jos ei niin onko kalliita.
Itse korjaussarjat ei maksa ainakaan jenkkilaatikoihin kovinkaan paljoa. Kannattaa myös varautua että joitain pikkuosia joutuu tilaamaan erikseen, kunhan laatikon saa auki ja näkee mitä on rikki.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten