Näytä yksittäinen viesti
  #529  
Vanha 12.08.2017, 16:53
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 1.019
Angry

Kyrvänsyylä


Tääkin vloppu meni täysin vituiks.. piti halli järjestää laittaa tää vloppu,seissy kaikki ja odotellu inspiraatioota

Hain sitte ramin kaverin pihalta,ollu siel jokune viikko.

Ennen ku olin kotona aisti sanoi jokin ei pidä paikkansa..
Tuoksuu hieman nafta.. ja ei ehkä käy iha100% ku pitää..

Kotiin perutin paikalleen auto,käytin siin.polkasin pari kertaa ja tuli vähemmän mustaa mitä yleensä.. jätin käymään ja menin muuten vaa tsekkaa konetta..
Perkele naftaa suikutti,sammutin kone hain avain..

No 3 eka polttoainesuutin putkea aukaistu,heitti polttoainetta konetilaan ja pakosarjan päälle..

Sitt tarkkana aloin katsoo ja huomasin lisää..

koska olen vaalinut minun jumalten lahja moottoreille cummins dieseliä ja tiedän tasan kaiken siit autost.

No paljon lisää vaivaa/töitä ja rahanmenoa
kun oli kateelliset kusipää idiootit sabotoinu,

ja jos en ois huomannu nii ois ehkä tullu konerikko ym ongelmia.. eka tien päälle ois alkanu jättämään toki..

Paisariin kaadettu jotain ehkä hydrauliöljyä..

Moottoriöljy oikea ruskea/kultaväri hais kumma/palanu vähän,ja ei haissu taannoin ku katoin ja öljyt+suod ajettu1000km 15w40gulf. Ja öljykorkki ei ollu kunnoll kii..
Aika notkea oli ku tiputin ulos.. öljynpaine ei pahemmi alhainen ollu kuiteskaa..
oisko siihenki laitettu ohutta hyddiöljyy?!

Polttoaine suodattimest tiputin pari desiä ulos,ei haissu pahemmi dieseli kaadoin pellille ei sytkärill eikä toholla syttyny.. sormissa tuntui kitkaiselle,hais vähä vanhalle bensalle vanha tärpätti tms.. en tiedä..

No aika touhu sitte minulle..

Nyt Joutuu huuhtelee vaihtaa jäähdytysnesteet ja kun tohon menee joku 20-30litraa..

moottoriöljyt pari kertaa(10-15litraa kerta..)
+öljysuodatin pari kertaan.

Polttoaine suodatin muutama kertaa.
eka purkaa täyttöputki imeä ulos noin30-40litraa dieseliä missä jotain paskaa Sitt täyttää 10litraa imeä se,täyttää ja taas imeä.. purkaa esisuodatin ja pa suodatin ja putsailla ja linjoja putsilla.

sitt täyttää toistasataa litraa diesel+lisäaineet+2t öljy..

Siin meni se vloppu ja kulut aineisiin+työaika.


Hienoa toimintaa tällanen
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! !