Näytä yksittäinen viesti
  #527  
Vanha 06.08.2017, 21:21
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.554
Perusasetus

Jahas, pääsin naapuriasiaan. Kattelin jo pari-kolme viikkoa sitten että mun roskapyttyyn täällä Skoteissa on laitettu styroksia, ok, ei isompi ongelma kun mun vähäiset yhden miehen roskat sopii hienosti kahden viikon tyhjennysväli huomioiden enkä vaivannut päätäni asialla sen enempää.
Tänään olin viemässä roskapussia ja totesin että pytty on aika täysi, ihme juttu kun siellä oli ennen himareissua pari-kolme tavan muovipussia... nyt siellä oli reilu pahviloota täynnä kaikkea shittiä. (ja kun täällä tulee v*ttuilua jos esim pahvia laittaa enemmän tavan pyttyyn)
Sattui olemaan kirjekuoriakin, joissa seisoi kivasti naapurikämpän osoite, semmoinen nuori kinkkipari siinä asustaa.
Nyt lähtee se roskakasa mun pytystä siihen niiden loossiin ja lappu omaan loossiin "älä rupee mulle".

Muutenhan tämä ei olisi niin iso asia mutta omat roskat pitäis mahtua vielä kaksi viikkoa johonkin ja sit toi väärän kaman laitto. En tiedä mihin noiden pytty on hävinnyt, lieneekö jätetty tonne kadunvarteen eivätkä sitä tajua.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.