Näytä yksittäinen viesti
  #352  
Vanha 04.01.2020, 00:15
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Itseäni lainaten "Toki yksi kuva valehtelee enemmän kuin 1000 sanaa..."


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sorjonen Näytä viesti
Ei oo kyllä mitään tietoa että onko alkuperäiset vai tarvikkeet mutta voisin veikata alkuperäisiksi. Ja takana on ihan low pinioni, eteen high pinioniin välitys hakusessa

"""" Ja tuossa lukkomurikan pinnassa näkyy heijastus lautaspyörästä (piti ihan käydä tallissa tarkistamassa että ei ollu jälkeä) Takana on tosissaan kemppilukko, jo ennen välityksen vaihtoa, onhan se mahdollista että rojua on silti irronnut vielä""""""""""

Ja minun aikaan takaperässä ei ole päässyt kertaakaan vettä, etuperäänkään ei ennen tätä kesää. mut ei varmaan vesisekona tullu etuperälläkään kilometrejä kun 50.
Eihän. Ne kovin priimat kyllä sillon viis vuotta sittenkään olleet kun ne laitettiin paikoilleen, et yllättävän pitkään kestikin
Siis minusta näyttää....

Varmaan jokin on pielessä, kun murtaa hampaita noin... ja vielä tuosta takaperästä: (olkoonkin, että tuo on suoraan peritty wanhasta Hiacesta?,
hevosvoimia noin 60-70, ja vääntöä 130 Nm, ja ilman jakolaatikkoa... Olen ajanut tuolla nelivalo "hiasella", ja jos kuormaa, niin nuo 185c14? renkaat ei sudi edes soralla....)

Tuo sinun LN65 on kevyenpi? kuin minun taannoinen LN65 jatkoohjaamolla?

-> kuvista katselin, että tyypillisesti kokonaispaino on alle 2000kg ja renkaat n. 37"? Millaisilla tehoilla ja painoilla nilkka suorana? (siis kaasupoljin pohjassa niin pitkään kun liikkuu)

Taka- perävälityksen pitäs kestää .... (varsinkin ennen kun murentuu hampaan nokasta)

Laita yv, tms. etten sotke topiikkia enempää,,,
Vastaa lainaten