Näytä yksittäinen viesti
  #134  
Vanha 27.07.2012, 16:15
pahtis:n Avatar
pahtis pahtis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.07.12
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 284
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Hmmmm......mut mut.....jos bensapumppu olis tehoton, niin luulis sen kiusaavan tasaisellaki? Ja tasaisella en huomannu kyl mitää ongelmaa. Noooh, pitää tutkia, kun taas vaan ehtii.
joo mulla oli suzukissa sama vika että kun ylämäkeen menin niin alkoi ökiseen ja hyytyi.. tasaisella ja alamäessä toimii niinkuin pitää ja vikahan ainakin minun kohdalla tai siis suzukissa korjaantui kun laitoin sähköisen pumpun. mutta eilen kävin ajelemassa ja kun pitää kaasua saada jossain kohissa käyttöön niin alkaa ökisee mutta epäilen snorkkelin takia tuota ökinää.. kun snorkkelin päässä on vakio ilmanputsari ja kone saa vissiin vähän liikaa ilmaa tai jotain

ja toinen vikahan mulla on suzukissa että vaihdelaatikkoon oon vaihtanu laakerit ja kytkimen, noh laatikko lämpenee niin moottori jarrutuksessa joku kolahtaa ja sitten kuullostaa että alkaa aivan jumalaton sorvaus ääni.. noh pitää vissiin se vika ajaa esille että mikähän sielä mahtaa olla vikana :O onko muilla ollu samalaisia oireita vaihelootan laakeroinnin jälkeen?
__________________
PRKL!! Ajetaan viat esille!
Toyota landcruiser LJ70 -92 EX.
Range Rover Classic -88 3,5 EFI
Vastaa lainaten