Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 04.06.2021, 20:36
Macke Macke ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.18
Sijainti: Porvoo
Viestit: 178
Perusasetus

Itse olen RM 40 temacoattia laskenut ihan onnistuneesti 1.4 suuttimenkin läpi kun vaan ohentaa passelisti. Ei nyt mitään prosentteja muistu mieleen mutta enemmän mitä purkin kyljessä lukee. Kokeilin 1.8 suuttimellakin ja sillä saa kyllä märempää aikaiseksi, eli jos tarttee paksumpaa kalvoa niin semmosella sit. Hyvin tuo on tuntunut kestävän ihan pintavärinäkin omissa kohteissa sen 1.4 läpi laskettuna. Kompuran päästä manometriin veivasin 3-barin paineet kun liipasin pohjassa ruutasta, letkun päässä varmaankin rapiat 2-baria.

Ruuttana ollu DeVilbissin FLG-5 joka ihan jees yleisruisku, mutta kyllä mä tota muistaakseni Castorin halpis sata-kopiosta kanssa ruuttasin läpi ja se nyt on aikalailla samaa kastia ku biltsun ruutta. Paljon helpompaahan se on paremmalla ruiskulla saada nätimpi pinta. Tota vilpparia ei kyllä saa satkulla ulkomailtakaan, mutta onhan se sitten ihan oikea ja varaosilla huolettava ruisku. Ja on siinä ihan eri atomisaatio kuin halpiksessa, eli viuhka on parempi kaikin puolin. Ei tuo nyt mikään GTi ole mutta hintansa väärti mun mielestä kyllä.
Vastaa lainaten