Näytä yksittäinen viesti
  #100  
Vanha 05.03.2018, 05:21
Catrik:n Avatar
Catrik Catrik ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.13
Sijainti: Oulu
Viestit: 812
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
Tuo auton omistaminen ja kaikki siinä ympärillä kun on tehty niin kovin kalliiksi niin olen ajatellut että tarvis vähentää liikennekäytössä jatkuvasti pidettävää kalustoa, tehdä kolmesta kaks tai jopa yksi mutta eihän semmosta taida olla edes olemassa, olenko liian vaativa vai köyhä?

Tällä hetkellä käyttiksen virkaa hoitaa omat kaksi autoa, caprice ja fleetside ja lisäksi tulee ajettua kaverin vanilla ja sts cadillacilla.

Fleetsidessä on vaan se vika ettei siinä ole takapenkkejä, kölvin turvajakkara on enemmän kun tiellä siinä etupenkillä.

Capriceen( ja caddyyn )taasen sopii se jakkara, sekä eteen että taakse mutta enhän mä voi vaaleanharmailla kangaspenkeillä olevalla autolla mitään työhommia, eikä sinne edes saa trukilla mitään kyytiin, eikä mahdu mitään kyytiin.


Unelmakäyttis olis semmoinen missä on se lava tai tavaratila koska sitä tarvii päivittäin kun täytyy kuskata kaikkea, takapenkit ja mieluusti takaovetkin, nelivetoisuus ei ole välttämätön mutta bensalla vinkkelin tarvis käydä, ei taida olla diisseli mitenkäänpäin järkevä mun ajoilla.

. Hinta tulee ensimmäisenä vastaan, ei pysty mitään kymmenien tuhansien autoa ostaan tohon käyttiavessaksi, kymppikin alkaa olla jo ihan liikaa, mitä vaihtoehtoja mulle jää.


Käy hakemassa tommonen jenkeistä ja tuo samalla mulle toinen



E: Ja oma kysymys ois että mistä ootte tilannu kardaanin osia, pitäs takakardaani tehä tuplaristikoilla. Denny's Driveshaftilla on hyvät hinnat ja valikoima mutta nettisivuilta ei voi suoraan tilata ulkomaille ja joskus kysyin niin postikulut oli melko rouheat. 1310 sarjan CV+liuku+ristikot (putki ja pinionin pää löytyy jo) $300, Suomesta ostettuna sitten varmaan 400-600e?

Viimeksi muokannut Catrik : 05.03.2018 06:05