Näytä yksittäinen viesti
  #231  
Vanha 05.04.2008, 22:20
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Mielestäni ihminen ei voi todistaa onko Jumalaa olemassa tai mikä uskonto on oikea. Muuten, jos tuota wikipediaa on uskominen ^ ,niin olet muuten Niilo AIVAN sekaisin! Rupesit jopa hieman minua pelottamaan. Mutta joskus ihmiset (nyt puhun kaikista ihmisistä) ärsyttävät, kun sanovat, 'pitää suvaita tms.'. Mutta sitten kun tulee oikea paikka niin eivät itse suvaitsekaan mitään! Ja hei kristityt, lopettakaa sillä Helvetillä pelottelu. Jos ihminen ei ole kristitty, ei hän silloin edes Helvettiin usko. Sama kuin sanoisin tässä tuolle Niilolle että hänestä tulee seuraavassa elämässä hämähäkki, jos tuollaisella asenteella on liikkeellä. En muuten osaa sanoa mikä siinä on, mutta minusta tuntuu, että monoteistiset uskonnot ovat jotenkin, kirottuja tai jotain.Niilo, luin tuossa kitosivuiltasi jotai ulkomaalaisen Suomi-opasta, jossa puhuit 'Sauna-spirit'-asiasta. Sain käsityksen, että se tarkoitti jonkinlaista saunatonttua. Tiesitkös, että tontut kuuluivat vanhaan suomalaiseen mytologiaan ja ovat siten pakanallisia? Taidat itse joutua helvettiin ja palaa kiirastulissa miljoona vuotta. Hei kaikki pakanat ja anti-Niilot, rukoilkaamme yhdessä Kristittyjen yhteistä mielikuvitusolentoa: Jumalaa, että Niilo tosiaan joutuisi sinne Helvettiin, jotta voisi nalkuttaa siellä oleskeleville saatananpalvojille, että 'told you so!'. Olen jo kauan halunnut kirjoittaa tähän foorumiin, ja nyt kirjoitin vihdoin. Hauska päästä lukemaan, mitä rakas pedofiili, tai siis anteeksi! Tarkoitin tekosyynä Jumalan sanan levittäminen -Niiloa. Lisäksi, mikä tekisi Raamatusta uskottavamman kuin esim. Koraani tai Tipitaka? Kiitos rakas Niilo! Kiitos tästä ihanasta footumista ja sinun ihanista vastauksista, pakko myöntää, osaat kyllä väitellä. Mutta, rakkautta maailmalle, rakastan teitä kaikkia!

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten