Viestiketju: Jeep XJ Adventure
Näytä yksittäinen viesti
  #24  
Vanha 16.12.2013, 07:50
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.391
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja koira Näytä viesti
Perä tärähti tallille viime viikolla, kiitos 454SS! Ruosteen ja korvakkeiden poistoa. Jarrut on siistissä kunnossa sisältä, samoin välitys on kuin uusi, vaikka vaihtoon meneekin.
Seuraavaksi korvakkeiden tekoa, ja välityksen vaihtoa.

Pikkasen hankaluutta tietää tilaanko 4.10 vai 4.56 välit. Laittakaapas vähän osviittaa.

Lukoksi tullee ARB tai Detroit, kannattaakohan lukko laittaa samalla kun perä vielä irti vai onko iisi laitella auton alla? Ei ole tullut ennen tehtyä.
Jos sulla pysyy noi 32" renkaat (tai mahd. vähän isommat) niin laita 4.56 suosiolla. Mulla on Grandissä 5.9 koneella 4.56 välitykset/ 32" BFG MT:t, eikä ole yhtään hullumpi ajaa. XJ:ssä mulla oli 4.88:t 35" renkaille, eikä olisi vähän tiheämmät haitanneet. Mulla pystyy Grandissä huiskimaan sen 130km/h mittarissa ilman että jengat on ihan älyttömät. Kokonaisvälitys on varsin samaa luokkaa XJ:n kanssa vastaavalla rengaskoolla ja automaattina.


Kannattaa kasata akseli kokonaan valmiiksi kun se on pöydällä, sitten vasta auton alle kiinni.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten