Viestiketju: extra töitä
Näytä yksittäinen viesti
  #38  
Vanha 03.03.2015, 16:07
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 701
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Kiva sitten aikanaan pilven reunalla muistella jotta elämä meni töissä......

Oli elämäntapa tai mikä hyvänsä, keksin äkkiseltään 50 000 parempaa tapaa kuluttaa aikaa kuin olla töissä. Ja itse asiassa mulla on ihan kiva duuni, jopa tykkään siitä. Mutta jokainen tietty menee omaa rataansa.
Siinäpä se onkin että kerro mulle ne tuhat tapaa käyttää aikasi kun olet rekkapelin kanssa viikon reissussa... mun makuun ihan naurettavaa toppuuttaa ku tulee 8h täyteen päivältä ja sit norkoilla jonku baarin pihalla odottamassa aamua ku ajankulukseen vois vaikka jatkaa töitä ja tehdä sen lainsalliman 15h päivän ja nukkua vuorojen välit.. siks toisekseen, tuolla työtä vieroksuvalla toiminnalla on äkkiä paljon aikaa ja työvelvoite poistunut ku työttömän elämä kutsuu..
alalle ominainen 10-15h työvuoro, mun makuun ihan sama onko päivään 10 vai 15h töissä ku ei sillo päivän päätteeksi tahdo saada enää mitään aikaiseksi (tämä toki on ainakin mua vaivaava piirre, ensin huono aloittamaan mutta kun kerran aloittaa ei oikein osaa lopettaa! ) ja viikonloppuisin kerkiää yllättävän paljon harrastamaan ku on pörssi sillä mallilla että on millä harrastaa...
+kuka väittää etten mie työstäni tykkää? Opiskelen tällä hetkellä toista alaa lähinnä leventääkseni osaamisen määrää..
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!

Viimeksi muokannut Hautalintu : 03.03.2015 16:10
Vastaa lainaten