Näytä yksittäinen viesti
  #353  
Vanha 06.01.2020, 23:02
Sorjonen Sorjonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.13
Sijainti: Joensuu
Viestit: 415
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Siis minusta näyttää....

Varmaan jokin on pielessä, kun murtaa hampaita noin... ja vielä tuosta takaperästä: (olkoonkin, että tuo on suoraan peritty wanhasta Hiacesta?,
hevosvoimia noin 60-70, ja vääntöä 130 Nm, ja ilman jakolaatikkoa... Olen ajanut tuolla nelivalo "hiasella", ja jos kuormaa, niin nuo 185c14? renkaat ei sudi edes soralla....)

Tuo sinun LN65 on kevyenpi? kuin minun taannoinen LN65 jatkoohjaamolla?

-> kuvista katselin, että tyypillisesti kokonaispaino on alle 2000kg ja renkaat n. 37"? Millaisilla tehoilla ja painoilla nilkka suorana? (siis kaasupoljin pohjassa niin pitkään kun liikkuu)

Taka- perävälityksen pitäs kestää .... (varsinkin ennen kun murentuu hampaan nokasta)

Laita yv, tms. etten sotke topiikkia enempää,,,
No eipä tämä nyt topikkia sotke kun kuuluu asiaan paiNo on varmaan siinä 2000kg tietämillä, venäjänsafari paino oli joskus muistaakseni n.2300kg.

Tehoa en osaa sanoa kun turbotuksen jälkeen rekisteröintiin vaaditussa penkityksessä oli n.samat hevosvoimat mitä vaparinakin kun karan asento oli sellaisessa asennossa että ei saanut soppaa. Tehot siis arvoitus mutta en usko että mitään hurjia lukemia tauluun nytkään tulisi

Enemmän luulen että perien välityksiä rassaa jakolaatikon tiheämpi välitys (4,7) ja 38x14,5" renkaat. Ei loppunu kesällä puhti, vaikka pienitraktori olikin ojasta perässä tulossa renkaat lukossa, vaan kaivo hiluksi soratiehen kuoppaa vaikka vinssinnaru vetikin peräää aika kovalla voimalla alaspäin. Saatto ottaa 4.88 välitys siinäkin kipiää
__________________
Hilux on luksus ja perse eellä puuhun, vaikka sitten projekteissa
Vastaa lainaten