Viestiketju: Hyundai Terracan
Näytä yksittäinen viesti
  #21  
Vanha 24.07.2014, 08:28
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.847
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeepp Näytä viesti
Pitäppä ihan mielenkiinnosta kuva siitä pirssistä.
Minkäslaista kuvaa siitä haluat? Tuossahan on ylempänä muutamia kuvia.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timoboy Näytä viesti
Ainut kosketus ko. merkkiin on työ-auto, hyndyn joku viisi vuotta vanha paku. Ainoo tän vuosisadan auto, jossa ei airbagia, ei abs:ää, eikä mitään muutakaan- kuin vikaa. Tuo hemmetin ykspyörävetone vie matka-ajossa 15L/100km ja kevyt kärry perässä tai kaupungissa n.18L/100km.
Muutenkin auto täysi paska, niin en saman tehtaan autoa ostaisi ikinä.
Kuullostaa Hiacelta. Tuo täysin paska laitos mitä kummalliset suomalaiset rakastaa. Nelivetonakin se on yksivetoinen. Ehkä se itsensä kiduttaminen on se joku suomalainen juttu. Sen takia tämä maa on täynnä paskoja toitsuja. Itsekkin olen noihin paskoihin sortunut ja voi sitä vitutuksen määrää kun sellaisella joutunut ajaan ja kärsiin niistä paskoista ajo-ominaisuuksista ja valtavasta polttoaineen kulutuksesta.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kuraputti Näytä viesti
Siis se painekytkin nimen omaan katkasee virran kompurankytkimen käämille ja päästää sen pyörimään "vapaalla" ku järjestelmä on saavuttanu tavote paineen ja kytkee sen takas päälle ku paine laskee tarpeeksi alas. Mulla oli se antura heti hanskalokeron takana ja kun sinetin raapi pois löyty alta pieni ristipää mistä sai sitä säädettyä. Vasemmalle kun käänsi niin meni kovemmalle paineelle ja oikealle laski. Ainua hankala oli saaja se iliman painemittaria kohalleen mutta auttavasti se onnistu nuinki.
Hmm.. Onkohan tuossa nyt sama anturi kyseessä? Nimittäin mulla tuo paineanturi on heti siinä syylärin vieressä. Syylärin ja kuivaimen välissä. Siinä menee ilmastoinnin putkia. Tuo on kytketty niin että ohjaamosta menee piuha konehuoneen sulakerasiaan. Siellä tämä rakettiinsinööri on kaapannut sähköt jostain toisesta piuhasta ammattitaidolla ja teipillä. Siitä lähtee piuha tälle painekytkimelle siihen syylärin viereen. Siitä lähtee piuha keulan flektille, mistä lähtee piuha kompuralle. Mitä tuolla eilen tuli ajeltua niin ilmastointi puskee kyllä niin hemmetin kylmää ilmaa vaikka ulkona oli melkoinen helle. En tiedä onko tuossa joku ongelma jos se kompura pyörii jatkuvasti?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Laskureita on netti pullollaan, mutta minä katsoin STRO kirjasta, sitä se katsastusmieskin käyttää...

275/55 R17 = 734 mm korkea
29" = 724 mm
31" = 775 mm
33" = 826 mm

Jenkkirenkaat käy verrokkina (jos mallisarja on sama), ja sillä saat 31" kummit alle. Tai vaikka UAZin 215/90-15, sekin on 31".
Nuo 265/70-17 renkaat menis ilmeisesti juuri ja juuri? Tulisi käyttöä noilla alkuperäisille 17" aluvanteille. Toisaalta jos ottaisi tuollaisen Insa-Turbo renkaat alle niin nehän on käsittääkseni 31" merkinnältään, mutta oikeasti ne on isommat. Tosin jos niihin menee niin joutuu ostaan toiset vanteet ja nuo 17" jää yli.
Vastaa lainaten