Näytä yksittäinen viesti
  #85  
Vanha 27.01.2019, 13:52
Kirgin^^ Kirgin^^ ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 25.01.19
Sijainti: Suomi
Viestit: 4
Perusasetus

Morjes!

Ihka uutena liityin tänne. Nimimerkki Kirgin^^ on seurannut jo windows 95' lähtien, niin empä sitä ole alkanut vaihtamaan..

34 vuotias en kovinkaan kokenut autojen kanssa. muutin vuosi sitten Länsi-Suomen sykkeestä tänne Pohjois-Savoon perämetsään.

Traktoria en raaskinu ostaa niin tuli vaimon ja perheen riemuks hommattua tommonen Delica (ja kaksi leijonaa, mutta ne ei liity tähän foorumiin ovat 205 gti).

Kyseinen kapistus Delicat, hiacet yms. nelivetoiset sukulaisineen, ovat jostain syystä karulla kauneudellaan aina kiehtoeet ja kun tähdet sattuivat sopivasti jonnoon 2018 tammikuussa ja pongasin tuon nettiautosta, niin tuo kyseinen yksilö muutti tänne maalle. En selvitellyt historiaa, enkä oikeen mitään muutakaan. Päätös oli tehty ennen kun olin edes avannut koko myynti ilmoitusta.

Vuoden aikana auto on ollut kiinni lähes kaikissa mahdollisissa paikoissa ja materiaalissa (lumi on kyllä ehdottomasti, paskaa mukavampaa kaivaa), luvalla tietenkin. Ja naapureita olen vuorotellen aina kysellyt tulemaan traktorilla nypimään irti.

Projetkia on tuon kanssa riittänyt ja nyt vasta todella alkaa, mutta joka hetkestä olen nauttinut ja tulen nauttimaan..

Täältä foorumilta näytäisi ensitutustumisen perusteella saavan hyvin vinkkejä varmaan tovereitakin. Uutena täällä Kuopion seudulle menee aina selvittelyyn pirusti aikaa, mutta pienin askelin..
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Delica.jpg‎
Views:	368
Size:	120,5 Kt
ID:	89423  
Vastaa lainaten