Näytä yksittäinen viesti
  #106  
Vanha 21.05.2015, 20:32
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

No mortton taasKuule,ihan syräntä lämmittää nähdä et ikäises kaveri on noin valveutunu jo täs vaihees elämää tällä sarallasä ole kuule parikymppisenä jo iha guru ton ivorgjuniorin kans..mä olin 8v ku tinkasin äiteeltä kaksataa markkaa lainaan ja ostin vanha volgan,rälläsin sil sen ku kone hajos tietämättömyyttäni,mä mitää osannu korjaa viel sunkaa iäs..maatilan poikii ku olen,moottorityökoneet luonnostaan kiinnosti,mut mitä sitä sikatilan isäntä olis voinu liikkuvist metalli osist opettaa,ku tienny niist itekkää kuustoist olin ku alko tää autoilun maailma vähä avaan verhoja ku menin autopuolel ammattikouluu ja siit sit jollai lain roikkunnu mukana..Elähän anna minkään tai kenkään vaikuttaa kiinnostuksees alaa kohtaan.täähän on selkeest sun juttus.Kovasti oot saanu sinäki aikaseks ja niis on paljo sellasta hommaa,minkä tekeminen ei näy päälle ollenkaaMahtava juttu ja Tsemppii todella tällekkin projektille,tarvii käydä ain välii vakoileen mitä tänne kuuluup
Luin koko tän projekti juttus äsken ja tarvii sanoo et sul on ollu täs tosi hienosti patrolleista tietäviä kavereita myötä elämäs hyvien neuvojen kaa tätä mukana..
Näin se homma etenee ja hienosti oot niinku reaalibudjetilla hommassa.joskus on tuskaa ku tietää mitä tarviis,muttei vain ole rahapuuta pihalla mistä nyhtää ostovoimaa)ota iisisti,seuraillaan!!
__________________
W163 ML 400 CDI
Ei ole enää maasturia.
Leipäkää maistu enää leivältä..
Vastaa lainaten