Viestiketju: -Afrikan Tähti BJ-
Näytä yksittäinen viesti
  #1064  
Vanha 18.04.2024, 23:24
pillimehu:n Avatar
pillimehu pillimehu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.11.17
Sijainti: kaenuu
Viestit: 552
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Paljonkohan the logo painaa? Pickupin väliverkko tosin näyttäis sietävän melkein mitä vain.
25,1kg... jooeitosiaankaan seulaverkko olesitämikä ensimmäisenä periksiantaa koskapa entisessä elämässään satojatuhansiatonneja kivimateriaalia lienee käsitellyt


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepoantti Näytä viesti
Onko sulla pääsy ja käyttöoikeus tuollaiselle levyzilppurille? Olisiko mahdollista lunastaa huomattavasti ohuemmasta pellistä tehdyt Toyota kirjaimet? Mulla pikuppi bertan lava ei orkkis niin perälaudasta puuttuu teksti…. Tosin täytyy mittelöidä kuinka korkeat kirjaimet siihen mahtuu järkevästi.
polttoleikkaus kuuluu metallinkäsittelyn kuninkuuslajeihin... itse ensiitä tuon taivaallistatajua muttasatun sen metallurgian Gandalfin tuntemaan jonka knowhowta tämäkin logo...


muttajosolet berttaasi perälautakirjaimia miettimässä niin yhdet sellaiset fontiltaan 40sarjalaisten suuntaankumartavat minulla jo lihalaatikossa hillbillyn takaluukkuun sulautumistaan odottelevat...



jotenka periaatteessa voisiollamahdollista nämä huisinsalaisetoriginaalit kopiokoneella tarpeittesi kokoiseksi skaalata[?]... muttamitään alle 10mm vahvuista mikkihiirimateriaalia en Gandalfilta kuulemani perusteella voisuositella silläsenverran kuumana tulevat prosessissa käymään sekäsitämyöten vääntyilemään...
__________________
FJ40 1967 -vaasansatama-
BJ40 1976 -oldMama-
BJ40 1977 -afrikantähti-
BJ42 1981 -rosvo-
BJ75 1987 -hillbilly-
Vastaa lainaten