Näytä yksittäinen viesti
  #1009  
Vanha 28.02.2022, 12:42
Clint:n Avatar
Clint Clint ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.01.08
Sijainti: Koski Tl
Viestit: 66
Perusasetus

Tankin nosto


Kirjoitetaanpa tähän ketjuun:

Minulla on vm 2000 WJ 4.7l quadra drivella. Ostin sen pari vuotta sitten, olen asennellut (ja leimannut) siihen Rough Countryn 4" korottavan long arm -alustasarjan, eteen tuplaristikkokardaanin, kylkiin järeät helmapalkit ja renkaiksi Insan Special Trackit koossa 265/75R16 (todellisuudessa melko korkeat).
Autohan palvelee mitä parhaiten käyttötarkoituksessaan, eli pääsee perheen kanssa sukulaisten tiluksilla vähän pahempiinkin paikkoihin paistamaan makkaraa, ilman että tarvitsee kantaa nuotiopuita pitkää matkaa.

Seuraava projekti olisi uuden takapuskurin teko ja siihen yhdistettynä tuon todella alhaalla olevan bensatankin nosto varapyöräkotelon verran ylemmäs. Alun perin ajattelin tehdä homman siten, että otan vakio tankin suojasta siivut pois kyljistä ja nostan ylöspäin, mutta koska minulla tuo suojus on harvinaista kyllä aika priimakunnossa, en tarkemmin ajateltuna haluaisikaan lähteä pilkkomaan sitä.
Kysynkin, että olisikoon kellään 1) myydä tankin panssaria (vaikka itsetehtyä), joka mallaisi tankin noston kanssa tai 2) valmiita kuvia osista, joista saisi hitsuuteltua kasaan uuden panssarin?

Jos saan jostakin käypäisen panssarin, niin sitten tuo alkuperäinen tankinsuoja vapautuu myyntiin.
Vastaa lainaten