Näytä yksittäinen viesti
  #71  
Vanha 10.02.2018, 08:17
ika ika ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 31.12.14
Sijainti: Varsinainen Suomi
Viestit: 282
Perusasetus

Ei ole meidän tiimissäkään koskaan pisteitä laskettu. Eikä lasketa jatkossakaan. Luottamus tuloslaskentaan on ja pysyy.

Meillä oli aluksi kamera, jossa oli alle tulitikkuaskinkokoinen näyttö. Ei sillä voinut kuvia kovin helposti arvioida. Nykyään hiukan isompinäyttöinen pikkukamera. Rastikuvasta tulee riittävän hyvä, kun kuvatessa katsoo ettei mikään elementti ole piilossa. Kuvan ottamisen jälkeen ruudulta nähtävä ilman zoomaamistakin, että onko toivoa saada selvää tai muuten otetaan uusi kuva. Ei niitä numeroita tarvitse pystyä pieneltä näytöltä lukemaan, mutta pitää nähdä että jotain värejä on mistä voi lukea.

Ehkä nyt hieman liikaa keskitytään KRM:n kuviin. Minä sinällään hyväksyn kuvien hylkäämisen. No - en ihan kaikkien osalta. Jos kosketus, kyltti tai tunniste ei näy, niin hylkäys on perusteltu. Esim. kosketus keulaan ja kuva takaviistosta. Isompi ongelma oli, että samassa kisassa toisen tiimin kuvia on hyväksytty, vaikka kättä ei näy. Olkoon valittu linja kumpi tahansa, niin sen pitäisi olla mahdollisimman sama kaikille. Ja Mylppyhän tuossa jo kommentoikin, että ns. hyväksyvämpi linja on käytössä eli kaikki kelpaa missä tulkinta on aukoton.

Näytille laittamieni Team Sukusin kuvien osalta olisi kyllä kiva saada perustelut. Ensimmäisen ymmärrän, että se on hylätty risun takia. Okei - epäyhteneväisellä linjalla joka on nyt tiedostettu. Onko nuo kaksi seuraavaa hylätty siksi ettei tarkistusohjelmassa näy kuvaa kokonaisuudessaan? Syy olisi saatava selville ja tällaiset hylkäykset pitäisi pystyä eliminoimaan jatkossa. Mylppy?

Kuten olen Mylpylle useampaankin kertaan sanonut, niin tulospalvelut ovat ensiluokkaisia rastikuvineen ja analyyseineen. Kiitos niistä. Kyse ei ole ainakaan minun osalta valittamisesta vaan keskustelusta, jolla pyritään parantamaan erinomaista vieläkin paremmaksi.
__________________
Vannepaja Offroad Team
Vastaa lainaten