Näytä yksittäinen viesti
  #41  
Vanha 15.08.2022, 08:16
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.847
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa Näytä viesti
Näinä hulluina aikoina, kun saastuttamista voidaan kompensoida rahalla esim istuttamalla puita tai maksamala lentolipuista ylimääräistä.... niin kaverin puolesta kyselen, paljonko olisi sopivaksi katsottu summa Ukrainan puolustusvoimien tukemiseen, jolla voisi käydä heittämässä 4 päivän safarin karjalan kannaksella tulematta syyllistymään venäjän sotatoimien tukemiseen?
En oikein tiedä onko tuollaista kompensaatiota edes olemassa? Se, että yksityishenkilönä menet jonnekin venäjälle ajelee offi safaria niin en tiedä minkälainen tuki se olisi muka venäjän sotatoimille? Mutta silti en ainakaan itse lähtisi venäjälle tekeen yhtään mitään tällä hetkellä. Venäläisten touhu on perin kummallista. Nimittäin sä voit vaan yllättäen jäädä sinne venäjälle pelinappulaksi venäjän ja lännen väliin. Aika vahva veikkaus, ettei sillä jenkkien jollain korispelaajalla mitään kannabista mukana ollut. Eiköhän se vaan todettu, että tuossa on hyvä pelinappula länttä vastaan ja saadaan näkyvyyttä. Tosin se näkyvyys oli vain korruptoituneesta venäjän oikeusjärjestelmästä. Sieltä voi autosta yllättäen löytyä vaikka 10kg huumeita. Jotka ilmestyy autoon vasta kun olet siinä venäjän tullissa. Siinähän yrität selitellä, että olin vain offisafarilla korvessa, enkä edes nähnyt ihmisiä. Toki oli tuo ennen sotaakin mahdollista, mutta nyt se on vielä todennäköisempää.

Ihmettelen vaan miten paljon venäläiset sietää tuollaista Putlerin kaltaista diktaattoria? Tullut vaan lisää lakeja ja määräyksiä miten valtio käskee kansalaisiaan. Kovin vapaita ne ei ole. Mut jos niille ei olisi vuosia syötetty valheita niin ne itse näkis miten tuo nykyinen Putlerin toiminta on kuin jostain Hitlerin oppikirjasta. Historia todellakin toistaa itseään.
Vastaa lainaten