Viestiketju: Vaihteisto robotteja
Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 06.05.2016, 21:21
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Joske Näytä viesti
Sitäki on ollu Ivecoissakin, joku ZF:n pökäle se on. Jätti meleko herkästi alueen vappaalle, maaliman toisiks paskin laatikko.

Ei mulla ollut mitään ongelmia alueen vaihtelemisessa eteen menossa, toisin en kyllä liikaa säälinyt sitä sivuttais liikettä napakka ja nopea

Mikä muuten on se paskin?



Yks kyllä surkein millä oon ajanu oli scanian 8vaihteinen minkä keppi on sellainen hieromasauvan tyylinen liukuvalla alueen katkaisijalla.
4 hemmetin hidasta ja sitten puolet puuttui
18tonnia telillä ja kun pitkälle puolelle vaihdoit ehti alkaa käärimään sätkää ja tekemään kinkkuleivät odotellessa koska 280heppanen punnertaa sen verran vauhtia, et voi seuraavaa vaihdetta hakea.
Ylämäkeen ei ollut mitään toivoakaan kiihtyä kun joka vaihde pudotti vääntöalueen alle

Puolittaja niin sit ois jo ollut toivoa, mutta kalja-autossa ei pahemmin ole kuormaa ollut
Tuli nostalginen olo kun kattelin papruista, et mähän oon purkanu tästä kalja kuormaa


Miten onko se vaan mun käsitys vai onko suomessa jostain syystä haluttu mahdollisimman vähä vaihteisia laatikoita
Kun ruottalaisia autoja kattoo niin jossain 12tonnisessa on jo 12 vaihdetta tai enemmän kun suomalainen luottaa vielä 16tonnisessa 5-6vaihteeseen ja sit punnerretaan

Tanskasta tuli pikkuinen 7500kg mersu niin siinä on seittemän eteen
En ole kokeillut mutta voi olla kiva ajeltava
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten