Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arpe
Moottorin huohotin viallinen? tukkeessa? eli tekee painetta öljytilaan.
Jos en nyt ihan väärin muista,pajeron automaatin suurimman vaihteen toiminta oli riippuvainen jostain moottorin lämpöanturista,eli jos johto on irti tai anturi viallinen ei suurin pykälä mene tupaan.Voin olla väärässä,mut muistelen jotain tuon suuntaista.?.?.
|
Pitänee tutkia toi huohotin. Tosin käynnissä ollessaan tossa ei niin hirveellä paineella työntäny öljyä pihalle tiiä sitten miten kuseskelee kun olisi kierroksia. Juu ja kyllä lämpö anturi säätelee vaihteistoo mutta koneessa oli kyllä lämpöö noin 60 astetta ainakin mittarin mukaan (jälkikäteen asennettu anturi/mittari jossa asteikko) no kuhan kelit pikkasen tosta taas paranee niin lähtee tutkimaan taas lisää.... Tahto taas toi taivas revetä......
Ööh.... missäs kohin noita huohotin letkuja tuolla on. Venakopasta kähtee yks imuputkeen mutta eikös lohkostakin pitäs lähtee joku jostainkohin ?