Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 26.04.2013, 16:51
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 793
Perusasetus

Se turbokaasari käyttöön tarkoitetun painealue jää yleensä aina alle 2,5barin kun turbossa ne bensanpaineet on pauttiarallaa 0.2-0.3baria ahtojen päälle, harvemmin näkee mitään 3,5 ahtoja, eli ei sitä varmaan ole edes kuormituksllisesti mitoitettu sellaisille, voi tehdä jotain toiminta häiriöitä? Kalvo esim venahtaa? Ja jos monesti käy ne paineet korkealla voi kaasarista karata tiivisteet ja neulaventtiili. Sillä kaasarin omalla pumpulla voisi jättää sen säätimen välistä pois, vähemmän matkankatkaisevia osia.
edittinä: Biltemassa näyttää maksavan facetin näköinen tankin viereen tuleva pumppu 20€ ja mootttoritilaan 40€, taitaa se holleyn säädin maksaa enemmän?

Viimeksi muokannut axu87 : 26.04.2013 16:58
Vastaa lainaten