Lainaus:
quote:
Onko ne vesiletkuun tulevat yhtä tehokkaita ja lämmittääkö yhtä hyvin kuin lohkoon tulevat?
|
Kahdessa autossa ollut tuollainen vesiletku lämppäri ja kumpikin oli omasta mielestäni täysin susia. Varsinkin kun vertaisi aikaisempiin kokemuksiin lohkoon tulevaan lämppäriin. Lohkolämppäri kyllä saa koneen nopeasti lämpimäksi, mutta tuollainen vesiletku viritelmä ei kyllä kovin nopeaa lämmitä konetta. Suikassa tais mennä 3 tuntia että se konetta lämmitti. Oli typerästi suunniteltu systeemi. Lämmitti ensin ylävesiletkua pitkin puhaltimen kennon. Kyllä sisään tuli nopeasti lämpöä sen takia. Tosin kun vedet lähti kiertää niin siihen se lämpö loppuikin. Ex. Subarussa oli sama ongelma. Tosin subarussa lopulta paloi koko vastus. Perskules kun meinas mennä sube siinä mukana.
Jeepissä näyttäis olevan letkulämppäri kiinni alavesiletkussa juuri ennen syyläriä. Se vois toimia hieman paremmin kuin tuollainen ylävesiletkuun kiinni tuleva. Kait siinä vedet paremmin kiertäis?
-- Jeep tuuning in progress tai jotain sinne päin --
Nerd-O