Näytä yksittäinen viesti
  #23  
Vanha 26.04.2013, 07:38
Julle vaan Julle vaan ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.11.09
Sijainti: Sibbo
Viestit: 136
Perusasetus

On nuo Pajeron tyypilliset vikakohteet alaknu tulla aika tutuiksi kun tulee nyt 6 vuotta ja 150tkm juuri täyteen kahdella vanhalla Pajerolla ajettuna. Matkan varrella uusittu mm.

-kansi
-laturi
-startti
-naftaputkia
-jarruputkia, letkuja, satulan korjausarjaa, tietty paloja ja kenkiä
-1 alapallo, on uskomattoman kestävät nivelet jos vaan rasvaa eikä ole vaihdettu huonoja tarvikkeita
-apusimpukka, tarvikkeeseen voi laittaa rasvanipan
-vetonivelen suojakumeja, tarvikkeissa isot erot, toiset muovia toiset kumia
-lehtijousipakkoja useampi, kumiheloja jousenpäihin
-kardaanin ristikoita
-jakoremmejä ja stefoja, ainakin kolme kiristintä, niistä pettää rungon prässäys ja rulla menee vinoon ja lopuksi remmi rispaantuu reunasta ja hyppää yli. Kestävät 40-60tkm, merkki GMB.
-automaattinapalukot
-vaihdelaatikko
-takaoven saranatapit
-kytkinpaketti
-kytkimen työsylinteri
-ylätukivarren helat, löytyy timantilta kun kysyy numerolla, muuten myyvät koko tukivarren
-alipainepumpun öljyletku, tämä kannattaa uusia vaikka ennen kun hajoaa
-peltiä koppaan ja lattaa/palkkia runkoon noin kerran vuodessa, nyt toinen pajero menossa kun edellisen takarunko niin mätä ettei ollu inspiraatiota kolvata

On nää hyviä pelejä, halpoja, luotettavia ja helppoja korjata!

Molemmat rottelot vanhakoppasia, varaosapeli -91 ja ajoin 338-->480tkm ja nyt ajossa -87 ja kilsoja 440-->450tkm

Tällä hetkellä laittoa vailla olis mm. yks lati poikki takaa, pakosarjan seutuvilla pörisee, tankki kusee saumasta tai laipasta pitää tankata puoli tankkia kerrallaan....

Viimeksi muokannut Julle vaan : 26.04.2013 11:04
Vastaa lainaten