No jos esmes Fordin ysituumaisen lowpinion murikan kääntää ympäri hipinioniksi, niin ne ainakin kuuleman mukaan hajoaa katukäytössä voitelun puutteesewn

Mitä katsoo noita aftermarket murikoita offikäyttöön, niin monissa mainostavat parannettua voitelua hankalissa asennoissa. Pinionin etummainen laakeerihan se pahimmassa vaarassa tietysti on.. high pinion perissä aika usein taitaa olla oil slinger (mikälieonkaan suomeksi?) juuri siksi että öljy ei karkaa turhan äkkiä pinion laakereilta ja että se varmasti sinne toisaalta pääsee.
Mikä sitten on maksimi kääntökulma.. paha sanoa. Lonkalta heittäisin että vakioperässä ilman öljytilavuuden kasvatusta (= täyttöaukko korkeammalle jotta öljypinta riittävän korkealla) ei pitkällä tähtäimellä varmaan tollanen yli 30 voi tehdä hyvää.
Tutkii vähän murikkaa siaältä ja katsoo mistä öljykanavat menee, piirtelee vähän linjaa misä öljytaso perä suorassa menee, sit kääntää perää ja mallailee mihin uusi pinnantaso täytyy peräkopan puolella olla jotta pinionin päässä öljynpinta on vanhalla tasolla?