Näytä yksittäinen viesti
  #152  
Vanha 17.08.2004, 12:46
KIM KIM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.06.04
Sijainti: Antigua and Barbuda.
Viestit: 209
Perusasetus

Lainaus:
quote:
No niin...minun kuningas lippis se auto oli. Miksikö ei edennyt niinkuin muut? Hmm...viittaako tämä siihen rinteen nousuun? No kuskikaan ei oo kovin häävi, mutta luulen, että suurin syy on rengastuksessa. Autossa on alla "all terrain" tyyppinen rengas, mikä ei ole siis kovinkaan hyvä maastorengas. 90% autoista oli karkeampi "mud terrain" rengas. Koko on myös vaatimaton 31,3" korkea ja 11" leveä ja ensimmäisessä rinnekohtauksessa oli katupaineet 2,5kg, mikä on tietenkin liikaa maastoajossa. Lisäksi tuollaisella vajaan 200.000mk:n autolla ainakin meikäläinen joutuu ajelemaan aika sievästi ja vekslaamaan kivien/kantojen/puiden kohdalla, jota tein myös siinä nauhalla. Lisää tietoa mun KC:stä tulee ehkä lähitulevaisuudessa.


Siinä samassa rinnekohtauksessa esiintyneessä vihreessä patrollissa oli 35" korka ja 12,5" leveä mud terrain rengastus, lasketut paineet ja 100% lukko etuakselilla. Ei ihme jos meni vähän helpommin
Vastasit hyvin kysymykseeni. Pelkäsin, että jollakin menee herneet nenään, mutta ymmärsitte kai hyvin vilpittömän tarkoitukseni. En minä noissa renkaissa osaa mitään eroa nähdä, ainakaan videolla. Mitä tuo KC muuten tarkoittaa? Minkälainen lukko sinulla on? Onko Mud Terrainilla ajo maantiellä lainkaan inhimillistä? Onko käyttöautossa pakostikin tyydyttävä kompromissirenkaisiin? Miten muuten tuo renkaan leveys vaikuttaa erilaisissa maastoissa etenemiseen? Luulis lumessa kapean olevan parempi, ainakin vajaavetoisissa. Mites kovalla maalla?

"On siitä ennenkin menty...kops!!!...meinaan kävellen"
Vastaa lainaten