Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 22.04.2013, 19:27
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

täytynee kattoo sitä öljy asiaa sit ku alkaa muuten olla valmista koeajolle.

purin mersun lämpömittarin anturin irti ja kytkin sen patrollin mittarin perään. ainakin sytkärillä lämmitellessä näytti mittari järkeviä lukemia et aattelin kokeilla et toimiiko tuo oikeesti kun laittaa nesteet koneeseen ja käyttää lämpöseksi.

vinssiin vaihtelin päädyn laakerin ku rallatti, sai hieman kipeetä asennus vaiheessa. moottorihan on yhden kisan ajettu come upin 15000:sen mosa jolla ainakin runva 9500:sen vaihteisto saatiin sököks. jospa toi iso runkosen vaihteisto kestäs paremmin.

Pieni positiivinen yllätys oli et ainakaan tolla moottorilla ei tollasta 12000 warnia voi kovin hitaaks haukkua.

koneessahan oli ohj.teh.pumpun korva poikki kun sen ostin. nyt täytys pähkäillä et millä sen saan korjattua...

vaihtoehto A, haen köykämiini lankaa ja argoni pullon ja hitsuuttelen sen kasaan ja liimailen hieman lisää köykämiiniä vahvikkeeks.

vaihtoehto B, hommaan ja vaihdan jakopään kopan...

Tällä hetkellä toi A kiinnostaa enemmän ku koko jakopään purkaminen, ketjukin on melko tuore et ei sitäkään tarviis vaihtaa...
Vastaa lainaten