Kiitos kaikille läppäystä ehdottaneille!
Hioin venttiilit hienolla tahnalla ja paikoilleen laiton jälkeen tarkistin tiiveyden kaatamalla ylösalaisin olevan kannen palotilaan bensaa ja tarkailemalla mahdollista vuotoa imu ja pakokanavaan. Kolme ensimmäistä olivat ok mutta nelossylinterin imuventtiili vuoti ensimmäisen hionnan jälkeen. Tarkempi tarkastelu osoitti venttiilissä olevan pienen kohdan, joka ei hioutunut ollenkaan. Kahden lisähiontakierroksen jälkeen myös nelosen venttiilit olivat tiiviit.
Sen jälkeen tuli nokat koottua paikoilleen ja kansi kiristettyä lohkoon. Imu- ja pakosarjatkin sain tänään paikoilleensa....
Sitten tuli taas pientä takapakkia - juuri kun olin tältä illalta lopettelemassa huomasin että nelossylinterin pakosarjaputken harakohdassa oli halkeama...
Onko tämä yleistäkin Suskan pakosarjassa? Onnistuuko sen korjaaminen hitsaamalla? Ilmeisesti jollakin erikoispuikolla siinä tapauksessa - vai olisiko viisainta kysellä ehjää pakosarjaa tilalle?
__________________
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
---- MutantRhino by
www.SirRai.com ----
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Kaikki mikä kannattaa tehdä kannattaa tehdä hyvin - mutta vasta huomenna...