Näytä yksittäinen viesti
  #1172  
Vanha 20.04.2013, 19:40
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Viestit: 512
Red face

Kardaani-asiaa...
Elikkä olis tarkoitus laittaa-90 XJ:hin tuplanivelkeppi taakse.Totesin notta laatikon pään yokea lukuunottamatta voisi olla aika liki ns heittämällä asennettavissa...mutta...
Olisko ihan mahdoton ajatus liittää alkuperäisen takakardaanin laatikon yoke etukardaaniin jättämällä se tuplanivelen tukipallo(mikälie oikealtanimeltään) pois?? Tuskin se nyt ihan huvin vuoksi siellä on mutta onko järisyttävä tehtävä kun auton max nopeus on 90-100 km/h paikkeilla tällähetkellä?? Amerikan yhdysvalloista sais tietysti sellaista yokea tilailtua mikä kävis tuon tukipallon kanssa yksiin,mutta kun tekis mieli koittaa aina päästä siitä mistä aita on matalin(tein itse ja säästin) niin onkos siinä tässä tapauksessa mahdollisuutta??
Korotusta on se 4,5 tuumaa ja vakion takakepin turvin(liuku tosi ulkona mutta maastossakin pelittänyt) on tähänkin asti menty ilman minkäänlaista drop down satsiakin kokolai äänettömästi.Nyt alkaa vaan olemaan takakepin ristikot finaalissa niin josko sen sitten sais päiviteltyä samalla vähän enemmän "yleisesti hyväksyttyyn" malliin..
Sitten vielä sellainen juttu että miten se tuo kyseisen tuplanivelkardanin takaliuku mahtaa kestää?? Kovin on silmällä katsottuna heppoisen näköinen kun takana on lukko ja edessä ei.Winchesterin ex XJ:ssä se kaiketikin kesti saman kokoisella rengastuksella??
Pahoittelut pitkästä jaarittelusta mutta mennee eteläisen naapurivaltion avokätisen tuomisen juomiseen..
Jälleen kerran..kiitos ja anteeks
__________________
J E E P
just empty every pocket

Viimeksi muokannut Limite : 20.04.2013 20:34
Vastaa lainaten