Ja taas piti käydä sapuskan jälkeen vähän puuhastelemassa, peräöljyjen tarkistusreikä + proppu tehtynä
eli mutteri hitsattu sopivaan reikään ja pultti katkottu sopivan mittaseks + kupariprikka tiivisteeks:

Sitten nappasin vanhasta peränkuoresta propun uusiokäyttöön, samoten G mersun takapanhardin toisen pään, porasin perän alapuolelle reiän
ja hitsasin kahtapuolta 'putken' banjoon ja vanha proppu sen sisälle suojaan. Nyt ois taas tyhjennysproppukin mistä saa ainakin enimmät peräöljyt ulos.
Saumasta tuli kyllä paljon tasasempi kuin mitä kuva näyttää ja hitsattu molemmin puolin joten luulis että pitää...


Viimisenä tuli tekastua tuosta takaperän pinionin laipasta ns. double drilled version

eli nyt siitä löytyy oikea jako myös tuolle sovitinlaipalle.

Ens viikolla jos kävis vaihtamassa migin pullon täyteen niin vois hitsata tuon putkipäädyn paikoilleen ja pääsis miettimään alapuolen panssaria/materiaalin
lisäystä että kestää hieroa eikä mee puhki ihan heti...