Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 19.04.2013, 21:38
psychobilly:n Avatar
psychobilly psychobilly ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: LENINGRAD, Finland.
Viestit: 1.504
Perusasetus

aattelin tota kulutusta kun tuo nafta on muutenki täällä niin halpaa... ja itelle tulee eaton manuaali kun tykkään tuosta manuaalista näissä isommissa autoissa.
ja kuorma-auton moottorissa pitää olla tarpeeksi voimaa, kevyt-ka:sta sitten en tiiä.
josvaan etuakseli massat riittää ni ei siinä ainakaan nyky säännöillä vielä pitäs mitään ihmeempiä olla.

http://www.barringtondieselclub.co.z...oitDiesel.html


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ford59 Näytä viesti
olishan se tyrnee 2tahti saundit mut ei siinä o järkee ku on tarkotus ajella vähä ninko enempikin tällä. et kyl se kummitus on nyt pop.
Ajella vähän niinkuin enempikin...??? Detroittien remppaväli on Greyhound:eissa yli 500.000 mailia, kai se riittää vai kuinkas paljon oikein meinaat pörrätä -Ei vaiskaan, kyllä kummajainen on oikea valinta, saa muutaman satakiloa enempi tavaraakin kyytiin. Siihen sitten Allisonin AT540 automaatti perään.

Sitten Of topic, miten näissä kuorkeissa suhtautuvat moottori vaihtoihin, jos paikalle menee "ylikokoinen ja tehoinen" mylly, itellä haaveena F650 juurikin 8V sarjan detroitilla ja allisonilla.[/QUOTE]
__________________
PAHEMMANluokanLUKIHÄIRIÖ
-Team-
MIELENTERVEYSHÄIRIÖ
Dodge ram 2500 singlecab 4x4 cummins
Ford f 350 crewcab 7.3manual 2wd carhauler
2x FORD F250 xlt LARIAT 7.3 manual 4x4
Ford F600 4x4 marmon herrigton
PREMOTO DODGE KEW TRUCK 4x4
JEEP J4000 4x4

Viimeksi muokannut psychobilly : 19.04.2013 22:02
Vastaa lainaten