aattelin tota kulutusta kun tuo nafta on muutenki täällä niin halpaa... ja itelle tulee eaton manuaali kun tykkään tuosta manuaalista näissä isommissa autoissa.
ja kuorma-auton moottorissa pitää olla tarpeeksi voimaa, kevyt-ka:sta sitten en tiiä.
josvaan etuakseli massat riittää ni ei siinä ainakaan nyky säännöillä vielä pitäs mitään ihmeempiä olla.
http://www.barringtondieselclub.co.z...oitDiesel.html
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ford59
olishan se tyrnee 2tahti saundit mut ei siinä o järkee ku on tarkotus ajella vähä ninko enempikin tällä. et kyl se kummitus on nyt pop.
|
Ajella vähän niinkuin enempikin...??? Detroittien remppaväli on Greyhound:eissa yli 500.000 mailia, kai se riittää vai kuinkas paljon oikein meinaat pörrätä

-Ei vaiskaan, kyllä kummajainen on oikea valinta, saa muutaman satakiloa enempi tavaraakin kyytiin. Siihen sitten Allisonin AT540 automaatti perään.
Sitten Of topic, miten näissä kuorkeissa suhtautuvat moottori vaihtoihin, jos paikalle menee "ylikokoinen ja tehoinen" mylly, itellä haaveena F650 juurikin 8V sarjan detroitilla ja allisonilla.[/QUOTE]