Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 19.04.2013, 20:39
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 Näytä viesti
Voin miä tulla "huoltoo"(eli penkalle juomaa) ni pääsee typyt ajelee..
Mut mie kuiteskii pääsin eile Hansun jakopäätä hipelöimää, ei se tosin johtanu se pidemmälle :-) Pitää varmaa joku kerta jatkaa