Viestiketju
:
Pelti kiinni (100 sivua): Lonkero-, olut-, viini- ja siiderisaitti! 2013
Näytä yksittäinen viesti
#
1
19.04.2013, 20:39
Calmari
Veteraani++
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja
Sami89
Voin miä tulla "huoltoo"(eli penkalle juomaa) ni pääsee typyt ajelee..
Mut mie kuiteskii pääsin eile Hansun jakopäätä hipelöimää, ei se tosin johtanu se pidemmälle :-) Pitää varmaa joku kerta jatkaa
Calmari
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: Calmari
Etsi kaikki Calmari:n viestit