Itekkin kattelin yhtä irto etuakselia sillä silmällä vaan kardaani menee laidasta laitaan ja joutuis tekeen uusiksi akseli putket joten näillä mennään.
TH 400 saat varmaan kaupaksi vaan Quodra-Track jakoloota on auttamatta ulkona maastokäytöstä kun siihen ei saa enään kuin ketjua jos jotain hjaoaa.
Itselläni on kolme Q-T jakolootaa joista olen vielä ehjät osat kokoamalla yhteen saanut tähän menessä toimivan, vaan viimeksi hajosi 5mm levyinen osin ontoksi työstetty lukko hammaspyörä ja jos se hajoaa seuraavan kerran niin sitten on varaosat multa loppu ja sitten Q-T jakolootien loput osat paan myyntiin tai romikseen.
t. Ismo Ämmä
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ford59
Myin joskus kauan sitten Jeepin etuakselin spindlet, jarrukilvet, satulat ja levyt jannulle joka suunnitteli niitä taka-akseliin Wagoneeriin, oli kyllästynyt pyörien putoamiseen vetarin katketessa ja taisi sanoa pistävänsä napalukotkin sinne, pääsisi nilkuttamaan etuvedolla pois jos tulee vaurioita taka-akseliin. Pääsiköhän ne osat siihen käyttöön?
Ja mitä tuohon Th 400+QT juttuun tulee, niin mulla olisi BOP (Buick, Oldsmobile, Pontiac) jakoinen Th400 Jeepin ulostuloakselilla (oli 5.7D Wagoneer Limited:issä), jos joku tarvii akselia tai koko lootaa johonkin.
|