Tulihan tuota eilen ja tänäänki tallilla käytyy, Hessu jouti kaveriks ni ei tartte kaikkee yksin pähkäillä.. Akselin puolikkaat yhteen ja auton alle, hetki tuumailua ja eihä tuonne millään mahu varsia paikalleen mallaamaan joten kori mäkeen.
Meinas patusta loppuu puhti kese
No nyt mahtuu ympärillä pyörimään. Eli sapluunan tynkää ja korvakoita vääntämään..
...ja akselin pään kalikat kestää kiviin nojailut, ei sattunu olemaan ku 10mm lattaa

Rungon kiinnikkeisiin hain sit aamulla 5mm levyä ni oli vähä joutusammat leikellä.
Kerkesin viel kolmiolle tekasemaan poikkipalkin rungon päälle ja Hessu synnytti akselin päähä prototyypin mistä o hyvä huomenna jatkaa.
Mut sit pitäs heppailla korvakoit paikallee ja ei oo mitää hajuu et mite nuo varret on suunniteltu toimimaan ni ei kellään sattus olemaan mitään mittoja kiinnityspisteitten etäisyyksistä toisiinsa nähen??
Ei nyt satu yhtää rangee olemaa lähettyvil mistä mittailla, tuo kylän mieskii (p.jäppine) ku o lomailees ni ei sieltäkää pääse vakoilee
e. Niiin ja minkäs laitoksen jousia tommoseen 1,5ton autoon kannattas mallailla?