Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 19.04.2013, 15:48
kokkolanpoika:n Avatar
kokkolanpoika kokkolanpoika ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 06.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 514
Perusasetus

Jututin 2 koneistamoa viime vuonna asiasta,(toinen rakentaa kilpamoottoreita 95% ja toinen tekee perusmoottoreista kaikennäkösiin koneistuksiin) kumpikaan ei suositellut tänäpäivänä enään venttiilin läppäystä, jos vain istukkatyöt ovat tehty. Kuullemma istukan/venttiilin kulmat pikkusen muuttuvat joka ei ole hyvä asia, seeti/"tiivistepinta" levenee, yms.
Mutta jos on kyseessä kansi joka on suoraan ajosta, eikä meinatakkaan koneistaa niin sitten läppäys olisi suotavaa.
Monesti kulunutkin tiivistepinta pitää vaikka näyttää pahalle.
Mutta uuteen kanteen en koskisi tahnalla.
Vastaa lainaten