Jaa sulla oli siellä SYE jo ennestään, no sit ei mitään. Mulla puolestaan ei ollut XJ:ssä, eikä ole tässä ZJ:ssäkään ja mikäli vakiotakakardaanin pituus sattuu kohdalleen vielä korotuksen jälkeen niin menköön tuollaisenaan.
Jos sitten tarvitsee, niin mun vara-ZJ:n etukardaani sen sijaan on ristikolla - lienee jälleen näiden gen1 ZJ:den hyviä puolia

- joten se kävisi myös taakse, vaikka pituudesta ja sen riittävyydestä ei ole tarkaa tietoa. Ko-Met tietysti sen tarvittaessa korjaa.
Saitkos muuten hommattua ZJ:hin käypäiset 242:n vaihdevivut ja kaavion jostain?
EDIT: Entäs oliko pantojen kiristyksellä mitä vaikutusta lootan vaihtamistapaan? Kun sain omastani säädettyä vielä kick-down-vaijeria, niin ero on melkoinen!