Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MiKo
Joo ja pitääki kysellä niin tulee vähän muitaki näkökantoja ja ideoita, ite en tiiä hydrauliikasta sen enempää ku sika satelliiteista niin siksi varmaan vähän huvittaviaki kysymyksiä tietäville.
Ajattelin sen niin, kun käyttö kuitenki todella satunnaista niin tyhjää se pyörii ja vie ennestäänki vähää tehoa.
Jos tuon laittaiski kampuran päähän niin minkälaisia vaihtoehtoja olis vapaakierrolle? Onko kaikissa lohkoissa mahollisuus vapaakierrolle vai laittaako sähköohjatun venttiilin vain imu ja painepuolen väliin? Lämpiääkö öljyt tuommosella järjestelyllä?
Lohkoa ei ole vielä hommattu ja varmaan kustannussyistä tulee yksikarainen sähköohjattu (jos ei sitten jostaki satu käytettyä useampikaraista löytymään) ja sitten 6/2 sähköventtiili kaveriksi jos tarvii toista toimintoa.
|
Niin no lähes kaikissa normilohkoissa on se vapaakierto. Ja tuota tehohävikkiä ja lämpiämistäkin voi koittaa laskeskella. Eli ajokierroksilla n.2000 rpm. = 25 cm3 x 2000 rpm = 50 l/minuutti. Tuo kerrottuna vaikka 5 barin vastapaine=n.0.4 kilowattia. Eli jos menee tarkalle niin koko hommassa ei ole mitään järkeä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|