Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 18.04.2013, 14:27
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.443
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kelervotti Näytä viesti
esim pjtk linkit on normi peristä niihin joutuu ostaa välitykset ja lukot molempiin päihin ainoastaan nato perissä käytö kelposet välitykset valmiiksi ja lukko takkana niinkun huomaat ne on halvempi ostaa euroopasta ja niitä on kyllä tarjolla.
Tutkit jonkun aikaa craigslistiä ja jenkkien palstoja niin saat valmiiksi rakennetut, lukolliset, 5.13 välityksillä olevat akselit missä on vielä parhaimmillaan highsteer- varret valmiina etunen 1000-1500$ ja taka-akselin reilusti alle tonnilla.

Itselle kun etsin tuossa parisen vuotta takaperin Fordin F250 high pinion/ kingpin D60 etusta niin valmiiksi rakennettuja löytyi parhaimmillaan jopa alle tonnilla, mutta niitä ei suostuttu lähettämään mihkään. Loppupeleissä päädyin itelle sitten mogin peltiperiin, mutta aikansa etsimällä varmaan olisi löytynyt kohtuuhinnalla sopiva akseli minkä olisi suostunut myös lähettämään. Silloin kun kysyin, niin paikka kontissa akseliparille olisi ollut muutaman satkun luokkaa, ei todellakaan mitään 700€...

Toki jos löydät suoraan tuollaisen M1008 peräparin ja saa kohtuuhintaan Suomeen niin miksipä ei, merirahti jenkeistä kestää ja ei sieltä toki halpaa ole tavaraa tuoda.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten