Tuommoinen idän-ihme tuli haettua länsirannikolta ja on nyt muutaman vuoden majaillut tontilla, todennäköisesti tullut jäädäkseen

Lähinnä päivittyy pikkuhiljaa safari käyttöön sopivammaksi kulkineeksi..
Osto hetkekeltä ei nyt satu kuvaa olemaan mut skipataan vaik pari vuotta ja lähetään liikkeelle nykyhetkestä:
Eli tuohon on tullut laiteltua jo vinssiä, laata, rengasta, taikahatun simpukka, volvon b230 ja ehkä saattaa kuvassa olla jopa korin korotusta

(...ei muista)
Evo ykkösellä ajeltiin parit reissut, särettiin pikkuse akselin osia ja leiman kylmetessä jätettiin talviunille odottamaan motivaatiota, aikaa ja varaosia....
Tällä hetkellä taas suunnitelmat suuria ja tietenkin ois kiwa saada kesäksi ajoon?
To do lista tälleen sopivasti supistettuna olis:
-alustan kierteytys (paheron jakarit eteen ja rangen kolmilinkki taakse)
-tekniikan vaihto ("liian tehokas" ovlovi mäkeen ja tilalle opelin sopivan laiska c20 & 5-lovinen laatikko.. because; volvon asetelma ei diggaa uazin painelaakerista ja opelin tekniikan sai yli puolta halvemmalla ku penkki lapun

)
-leimaus & muutoskatastus
Hommat tietty alko vauriokorjauksilla, eli juonnetaan uazi talliin

(yllättävän kätevää, helpost osu karmien välliin

)
Akseli irti ja perä levälleen, toiveina päästä vielä illalla harjotteleen katkastavan akselin shimmausta... yllättäen ei menny ku strömsöös

eli murikka hakuun..
Tovereilla kait sattunu yks sekunda ratas kyytiin ku tollai lähtent sorvaamaa
Noooh, ei siin.. Koitettava bongata jostai uus murikka...
Huomenissa jos löis aksilan puolikkaat yhteen ja rupeis mallailemaan tukivarsia hollilleen...
.....may be continued