Viestiketju: kuvatesti
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 17.04.2013, 20:52
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Perusasetus

Kertokaas nyt minulle, onko oikeasti oma nettiyhteys vaan muuttunut hitaammaksi eli aukeaako muilla esim. tämän myynti-ilmoituksen liitetiedosto kuvat hidastelematta?
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=109817

Mulla menee oikeasti TOISTA MINUUTTIA että mikä vaan noista kuvista aukeaa eikä netti muilla sivuilla pyöriessä mielestäni töki suuremmin ja isotkin kuvat aukeaa muualla muutamissa sekunneissa.

Netti on DNA 2Mb eli ei mikään salaman nopea, mutta tuon nopeampaa ei vaan ole kuulemma edes rahalla saatavissa meille.

Laitteet:
win7
IE10
Pyöreä sädekehä vain kiertää ympyrää, kunnes kuva piiiiiiitkän ajan päästä aukeaa.

Ja tuossa vielä print screenit tehtävien hallinnasta verkko ja suorituskyky välilehdiltä, josko ne kertoisi viisaammille jotain kun en itse ihan ymmärtänyt, mitä kaikkea piti mistäkin katsoa (lue: en ymmärrä tietokoneista muuta kun tän näpyttelyn)

HUOM koneen kellonaika, tuon 3. kuvan lataantumisen aikana ehdin siis ottaa print screenit, avata wordin ja latailla kuvat sinne, josta tallensin ne sitten koneelle. Tallennuksen aikana kuva oli auennut

Viimeksi muokannut LaaLaa : 17.04.2013 20:55
Vastaa lainaten