Jahha. Aikaa on kulunu viime päivityksestä melko kauan. Ollu pääsiäistä ja kaikennäkööstä hommaa. Mutta jotain on sentään saatu aikaseksikin.
Sähköt alkaa muodostua. Nehän tosiaan rakennetaan/rakennettiin alusta asti uusiksi. Ja kaikessa on ainakin yritetty ajatella tulevaa käyttöä.
Tuommonen tulis nyt korvaamaan ne kolme alkuperästä sulaketta siellä rintapellissä. Johtojen vedot on vielä alustavia eikä niitä ole ripustettu vielä mihinkään. Lisäksi autoon tulee useempi sulake/relekotelo, toinen toiselle puolen lokariin ja yksi taakse ja yksi kojelaudan alle. Kaikilla vanhoilla kaapeleilla tosiaan heitettiin vesilintua. Oikeastaan virtalukko on ainoa vanha osa joka sähköihin jäi (ja sekin on kohtuullisen uusi)
Minä taas oon pyrkiny pysymään erossa sähköhommista ja antanu Ipen tehdä niitä..
Tuolla kätöstyksellä olis tarkotus suojata ohjausvartta, saa nähdä miten kestää. Levy tuohon ois tarkotus laittaa vielä päälle. Ja tulpata runkopalkkien päät.
Takavinssi löysi paikkansa suoraan takapenkin takaa, se koteloidaan ulos. Päälle laitetaan PC muovi josta näkee läpi ja vapautuskampi tulee sisään.
Vähän joutuu muokkaileen aukkoa takaluukkuun liukukidalle takapellin avausta varten.
Ewerglade kävi askartelemassa kidanpitimen ja komeehan siitä tuli!
Nyt olis myös kasa putkia taivuteltuna keulaa varten. Vielä pitäs heppailla paikoilleen ja hitsuutella. On se vaan kätevä peli tuommonen vetävä putkentaivutin, ei paljoa rypyttele, kiitoksia vaan Terolle lainasta ja putkentaivutuspalvelusta.. :P
Tänään tumpsahti pari pakettia osia taas Englanninmaalta, saapas nähdä josko ne saatas tällä viikolla vaikka asennettuakin