Näytä yksittäinen viesti
Vanha 14.08.2004, 20:41
HEKULIINI HEKULIINI ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 07.04.04
Sijainti: Belarus.
Perusasetus

Kerran tossa keväällä, Jeeppi saatu juuri alle, kävin konttorilla tekemässä rekisteröinnin... Pois lähtiessä oli kadulla jonkin asteinen ruuhka, enkä päässyt pihalta pois... Kadulla olevaan seuraavan risteyksen valo vaihtui punaiseksi, ja autoja alkoi kertyä jonoon, minä vielä pihassa odottamassa vuoroani... Jonon kertyminen kuitenkin tyrehtyi juuri ennem konttorin liittymää siten, että sain Jeepin nokan tungettua puoliksi kadulle, jossa sitten odottelin jonon liikkeelle lähtöä... No kuinkas sattuikaan oli jonoon tulossa vielä lisää autoja, joista ensimmäisenä valkoinen vm82 oleva tyyning fiesta, kuskina 18vee honkelo ja etupenkillä joku sellanen harakka, jota ei luulis kenenhään autoonsa päästävän... No nämä koukkasivat sitten hienosti Jeepin eteen(Jeeppi siis poikittain nokka reilusti kadulla) ja jäivät siihen suoraan Jeepin eteen... No täämä harakka sitten vielä päätti nostaa mulle sitä kuuluisaa provosormea... Voi olla, että jos en olisi niin kiltti ja hyvähermoinen, niin olisin ajanut niiden yli... KIRJAIMELLISESTI!!! On se kamalaa, kun joku yrittää ruuhka aikaan tulla pihasta kadulle pysähtyneen jonon perään vanhalla Jeepillä, no kai niitä riso se oma fiasko... Ei ollu vissiin liikenne kasvatus menny perille... Kyllä mä ainakin pysähdyn kiltisti, jos jono seisoo ja joku on yrittämässä kadulle... Ainiin, mutta tämähän tapahtui Porissa, Suomen ystävällisimmässä liikenne kaupungissa, eihän täällä ihmiset edes kaksikaistaisella valtatiellä anna tilaa liittymistä tuleville... Varsinkaan jos ne tulee Rauman suunnalta niin kuin minä...

--Silkkihanska on paras hanska! Parempaa työkinnasta saa hakea!--
Vastaa lainaten