Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
Selvästihän tuo lähti "öljylaukalle". Jossain päin imusarjaa joku tasku mihin jää öljyä killumaan?
Edit: eipä näytä olevan taskuja, mutta olisko sitten tien yli hypätessä hypänny cuulerin pohjalta ölppää ahtoilmaan sen verran hyvä annos että ton teki. Kaikki viittaa öljyn polttoon, toki savuakin on yleensä ilmassa, mut jos hyvin polttaa niin palaahan se puhtaasti moottoriöljykin.
|
Kierrokset tippui kumminkin heti kun kaasun löysäsin, eli ei tunnustaisi että ois hullut ottanut. ja coolerin putket kuivat, normi hikoilua vaan. omaa hölmöyttäni vaan päästin ylikierroksille, nykyisillä säädöillä voi huolettta poltella menemään kaasu pohjassa.
Tuli toinen lohko mittailtua tänään ja todettua että kaikki sylinterit mitoissaan ja orkkis hoonausjäljetkin näkyy.
ohivuotoa mittailin koneesta ja tosiaan ykkösen ohivuoto isoin, ja sen kuuli selviten öljykorkista minne paine karkasi, eli männänrenkaat ongelmana, mikä taas aiheuttaa sitä pientä paloääntä ykkösessä kylmällä koneella. --> lohko vaihtoon ja nyt kun dekki kunnossa niin samalla liimalla se kansipahvikin kiinni